تبلیغات
00000 - باشگاه مشتریان و فعالان سرویس های الکترونیک
با آفرینش و پردازش ایده ها به دنبال راهکار های درست و سازگار زیستن هستیم...
با ما تماس بگیرید 09198285792 -- 2233102

.:. برخی مشتریان و حامیان .:.

.:. دسترسی ها .:.

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- ----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -----------------------------------------------

::ورودی سامانه پیامک
::ورودی سرویس وبگاه
::ورودی جی میل
::ورودی یاهو میل

.:. آمار بازدیدکنندگان سایت .:.

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
آخرین بازدید :

آخرین بروز رسانی :





......::محل تبلیغات و درج آگهی::.....


  • باشگاه مشتریان و فعالان سرویس های الکترونیک

     

    شرکت ایده پردازان پیشرو شریف به منظور برآورده سازی و تامین رضایت مشتریان اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان نموده است

     که با عضویت در آن از مزایا و امکانات ویژه بهره مند می شوید. به منظور عضویت کافیست یک پیامک با متن "باشگاه مشتریان"

    به شماره 30008002233102
    ارسال نمایید
    .


    به میمنت فرارسیدن بهار طبیعت، باشگاه مشتریان شرکت‌ ایده پردازان پیشرو شریف در تاریخ 1392/1/10 افتتاح شد.


    این باشگاه به‌ منظور ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و همچنین معرفی فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه 1 شرکت
      و بر پایه سه رده‌بندی بلورین، سیمین و زرین خدماتی ویژه، نظیر اعطای محصولات کامپیوتری ، اعطای کارت‌ هدیه بانکی، اعطای
     انواع تخفیفات محصولات و خدمات شرکت ، اینترنت رایگان ، خدمات VIP و... ارایه خواهد داد. شرکت ایده پردازان پیشرو شریف
     امیدوار است، با آغاز فعالیت باشگاه مشتریان بتواند بیش از پیش، پاسخگوی وفاداری مشتریان خود باشد. هم‌میهنان گرامی می‌توانند
     برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 2233102 و 09198285792 تماس حاصل کنند.





    شرکت ایده پردازان پیشرو شریف، در نظر دارد تا با تاسیس باشگاه مشتریان، به اهداف ذیل نائل آید:

    1. ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان شرکت
    2. توسعه و خلق خدمات و سرویس های جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان شرکت 
    3. ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان شرکت
    4. ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان شرکت
    5. تشویق مشتریان جهت جمع آوری امتیازات واستفاده هرچه بیشتر ازجوایز متنوع طرح ها



    معرفی طرح Benefit Plus

    باشگاه مشتریان شرکت ایده پردازان پیشرو شریف با عنوان طرح Benefit Plus+ بوده و در چهار سطح تعریف شده است.

    اعضای باشگاه مشتریان شرکت براساس امتیازات کسب شده، حائز شرایط دریافت کارت های متعدد شرکت شده و از مزایای آنها

    بهرمند خواهند شد. در ادامه مزایای طرح Benefit Plus+ برای اعضاء باشگاه مشتریان شرکت و همچنین کاربران عادی  توضیح داده

    خواهد شد.

    مزایای طرح Benefit Plus در باشگاه مشتریان شرکت

    گروههای مختلف مشتریان با عضویت در باشگاه و با توجه به میزان استفاده از خدمات متنوع شرکت ایده پردازان پیشرو شریف،

    از جمله خرید محصولات کامپیوتری، تاشتراک اینترنت، سرویس پیامک، سایت ، استفاده کنندگان خدمات پشتیبانی و ...  در سطوح

    مختلف طبقه بندی شده و ضمن دریافت کارت عضویت از امتیازات متعلق به هر گروه بهره مند شده و امکان دریافت رایگان خدمات

    شرکت را خواهند داشت.

    همچنین اعضاء باشگاه مشتریان شرکت، در صورتیکه از نمایندگی های شرکت و همکاران طرف قرارداد  شرکت ایده پردازان پیشرو

    شریف،  اقدام به خرید خدمات و محصولات نمایند، امتیازات آنان همانند امتیاز شرکت ایده پردازان پیشرو شریف محسوب شده و به

    حساب کاربریشان واریز خواهد شد.

    نکته مهم 1: اعضاء باشگاه مشتریان شرکت، با خرید هر یک از خدمات شرکت امتیاز هر یک از آیتم ها را مطابق جدول امتیازات 

    دریافت نموده و این امتیاز به طور خودکار در حساب کاربریشان محسوب خواهد شد.

    ضمنا امکان مشاهده وضعیت امتیازات اعضا در حساب کاربریشان از طریق سایت شرکت به آدرس www.sharifict.net میسر

    خواهد بود.

    نکته مهم 2: زمانیکه عضو باشگاه، امتیازات لازم را کسب نمود و واجد شرایط دریافت کارت بعدی شد، کارت وی تعویض شده و

    کارت بعدی در اختیار وی قرار داده خواهد شد، اما این بدین معنی نیست که سوابق خرید و پیشینه مشتری حذف می شود،

    بلکه سوابق خرید عضو در کارت جدید نیز حفظ شده و پشتوانه دریافت امتیازات و استفاده از مزایا و منافع بیشتر در کارت جدید

    خواهد بود.

    در ادامه امتیاز معمول و هر یک از سطوح باشگاه و مزایای هر کدام از کارتها، با کلیک روی کارت ها توضیح داده خواهد شد.


    لازم به ذکر است مشتریان می توانند در صورت امکان، نسبت به واگذاری امتیاز و یاخرید امتیاز اقدام نمایند.

    نوع خدمت

    توضیحات

    امتیاز

    خرید محصولات کامپیوتری 

    هر یک عدد

    300

    اشتراک اینترنت هر 6ماهه

    هر یک عدد

    100

    خرید پین شارژپیامک

    به ازای هر 100000 ریال

    100

    خرید وب سایت

    به ازای هر یک عدد تعویض طرح

    100

    خرید دامنه اینترنتی

    هر یک عدد

    300

    هرخرید از فروشگاه اینترنتی

    هر یک عدد

    100

    دعوت از دوستان

    به ازای هر یک نفر

    300

    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    گروه مشتریان عضو باشگاه شرکت (دریافت کارت بهترین مهمان) کلیه مشتریان پیشین و فعلی شرکت، امکان عضویت در باشگاه مشتریان شرکت را داشته و با پر کردن فرم عضویت، کارت عضویت باشگاه مشتریان شرکت را بصورت رایگان دریافت خواهند نمود.

    شایان ذکر است، مشتریانی که به هنگام خرید خدمات، به هردلیلی موفق به دریافت کارت عضویت خود نشوند، کارت عضویتشان در کوتاهترین زمان ممکن صادر و در درب منزل تقدیمشان خواهد شد.

    کلیه مراجعان و مشتریان فعلی و قبلی شرکت، بهمراه اعضای درجه اول خانواده شان، پس از دریافت کارت عضویت باشگاه مشتریان شرکت عضو باشگاه مشتریان شرکت ایده پردازان پیشرو شریف بوده و از مزایای آن بهره مند خواهند شد. گفتنی است مشتریان شرکت در این مرحله کارت عضویت باشگاه با عنوان (کارت بهترین مهمان) به رنگ قرمز را دریافت نموده و از مزایای زیر بهره مند خواهند شد.

    مزایای کارت بهترین مهمان

    • دریافت رایگان خدمات شرکت با صرف امتیازات کسب شده
    • دریافت تخفیف در خدمات ویژه شرکت
    • شرکت در قرعه کشی های فصلی شرکت و بهره مندی از جوایز قرعه کشی باشگاه
    • امکان برخورداری از امتیاز در صورت گسترش اعضاء باشگاه مشتریان شرکت
    • شرکت در مسابقات ویژه اعضاء باشگاه به همراه اهداء جوایز
    • اطلاع رسانی منظم و مستمر محصولات و خدمات متنوع شرکت (از طریق پیام کوتاه، ایمیل، بروشور و ...)

    مشتریان شرکت ، به محض دریافت کارت عضویت، عضو باشگاه مشتریان شرکت بوده و امکان برخورداری از مزایای طرح را خواهند داشت. در صورتیکه اعضاء باشگاه امتیازات لازم را کسب نمایند، حائز شرایط دریافت دومین کارت خواهند شد. حداقل امتیازات لازم جهت دریافت کارت دوم (کارت ارتباطات صمیمی) 1500 امتیاز پیش بینی شده است.


    گروه مشتریان وفادار شرکت (دریافت کارت ارتباطات صمیمی)

    کلیه مشتریان شرکت که دارای کارت بهترین مهمان می باشند، پس از اخذ 2500 امتیاز، حائز شرایط دریافت کارت دوم با عنوان کارت ارتباطات صمیمی به رنگ نقره ای (سیلور) را دریافت نموده و از مزایای زیر بهره مند خواهند شد :

    مزایای (کارت ارتباطات صمیمی)

    • دریافت رایگان خدمات شرکت با صرف امتیازات کسب شده
    • دریافت تخفیف در خدمات ویژه شرکت
    • شرکت در قرعه کشی های فصلی شرکت با ضریب شانس بالاتر و بهره مندی از جوایز قرعه کشی باشگاه
    • امکان برخورداری از امتیاز در صورت گسترش اعضاء باشگاه مشتریان شرکت
    • دریافت رایگان فصلنامه داخلی شرکت ایده پردازان پیشرو شریف
    • شرکت در مسابقات ویژه اعضاء باشگاه به همراه اهداء جوایز
    • عضویت در سایت شرکت و بهره مندی از مزایای سایت
    • اطلاع رسانی منظم و مستمر محصولات و خدمات متنوع شرکت (از طریق پیام کوتاه، ایمیل، بروشور...)



    گروه مشتریان ویژه شرکت (دریافت کارت به سوی جوایز)

    کلیه مشتریان شرکت که دارای کارت ارتباطات صمیمی می باشند، پس از اخذ 5000 امتیاز (با احتساب امتیازات کارت اول)، حائز شرایط دریافت کارت سوم با عنوان کارت به سوی جوایز شده و ضمن دریافت کارت، از مزایای آن بهره مند خواهند شد. هدف این کارت، تشکر و قدردانی شایسته از مشتریان قدیمی و با سابقه شرکت بوده و شرکت قصد دارد برای دارندگان این کارت امتیازات ویژه ای قائل شده و آنان را به اصطلاح جایزه باران نماید.

    مزایای (کارت به سوی جوایز)

    • دریافت رایگان خدمات شرکت با صرف امتیازات کسب شده
    • شرکت در کلاسهای آموزشی مدیریتی بصورت رایگان
    • امکان پرداخت هزینه خدمات دریافتی بعد از دو هفته (خرید ارتباطی)
    • بهره مندی از سه ماه اینترنت رایگان پرسرعت
    • امکان سفارش کلیه خدمات شرکت بصورت تلفنی
    • شرکت در قرعه کشی های ماهانه شرکت و بهره مندی از جوایز قرعه کشی باشگاه
    • شرکت در مسابقات ویژه اعضاء باشگاه به همراه دریافت جوایز
    • دریافت رایگان فصلنامه شرکت در درب منزل
    • عضویت در سایت شرکت و بهره مندی از مزایای سایت
    • اطلاع رسانی منظم و مستمر محصولات و خدمات متنوع شرکت ( از طریق پیام کوتاه، ایمیل، بروشور و ...)



    گروه مشتریان منحصربفرد شرکت ( دریافت کارت پرواز در اوج )

    کلیه مشتریان شرکت که دارای کارت به سوی جوایز می باشند، پس از اخذ 10000 امتیاز (با احتساب امتیازات کارتهای قبلی) ، حائز شرایط دریافت کارت پرواز در اوج شده و ضمن دریافت این کارت از مزایای آن بهره مند خواهند شد. هدف این کارت، ارائه بالاترین حد خدمات به دارندگان آن به پاس همراهی آنان می باشد.

    در این مرحله کارت عضویت باشگاه با عنوان کارت پرواز در اوج به رنگ فیروزه ای، تقدیم به مشتریان شده و اعضاء با دریافت آن از مزایای زیر بهره مند خواهند شد :

    • دریافت رایگان خدمات شرکت با صرف امتیازات کسب شده
    • دریافت تخفیف در خدمات ویژه شرکت
    • امکان پرداخت هزینه خدمات دریافتی بعد از یکماه (خرید ارتباطی)
    • یک سال اینترنت پرسرعت رایگان
    • شرکت در کلاسهای آموزشی مدیریتی بصورت رایگان
    • امکان دریافت و تغییر سرویس های  آپشنال همچون سامانه پیامک طلائی ، اینترنت پرسرعت الماس و... (با صرف امتیاز)
    • امکان خرید با تخفیف از فروشگاهها و برندهای معتبر طرف قرارداد شرکت
    • شرکت در قرعه کشی ماهانه شرکت با ضریب شانس بالاترو بهره مندی از جوایز باشگاه
    • شرکت در مسابقات ویژه اعضاء باشگاه به همراه دریافت جوایز
    • دریافت رایگان فصلنامه شرکت در درب منزل
    • عضویت در سایت شرکت و بهره مندی از مزایای سایت
    • اطلاع رسانی منظم و مستمر محصولات و خدمات متنوع شرکت ( از طریق پیام کوتاه، ایمیل، بروشور و ...)































































































































  • کد نمایش افراد آنلاین